fredag den 1. marts 2013

Fransk Brocante på "Landet"...

Her på den første dag i marts måned , ja så længes jeg bare efter livet på landet i
sommerhuset skal til at begynde...
Men der må drømmes lidt endnu....
for der skal lige nogle smut til Frankrig og findes nye varer til Butikken K&Co.
Men så bliver sommerhuset også åbnet op for sæsonen "Sommer-2013"
Forhåbentlig en sommer med masser af sol og varme !!!

Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co. 
 
Der sker noget med sjælen når man kommer ud under åben himmel og går
ture langs stranden.
For mig er det her de fleste idéer opstår , det er ligesom om her er mere plads ,
i byen stresser man noget mere , har på en eller anden måde bare travlt hele tiden ,
men her går tiden ligesom lidt i stå og man kan finde masser af ro.
Huset er blot 55 m2. incl. udestue , så det er ikke stort og uden nogen vild luksus.
Men det gamle hus har al den sjæl & charme som jeg elsker.
Her kan jeg også udleve en lidt mere " Fransk brocante - landstil " end jeg har
i min bolig i København.
" Sommerhus stilen " passer ligesom bedre i et træhus på landet end
i en lejlighed i byen.
jeg vil se frem imod en sommer med  indkøbsture til Frankrig og
masser af hygge på "Landet".

 
 
 
Foto & Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.

Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Foto : Pernille Kaalund. www.hayhome.dk
Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Foto & Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
 
Foto & Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.


 
Foto & Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
 
Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
 
 Foto : Clive Tomsett.
Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Foto : Clive Tomsett.
Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Foto : Clive Tomsett.
Styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Forår er bare en af de dejligste tider på året...
Så håber på en super sommer i 2013.
__________________________________________________________________________________

 
 Fransk Antik & Industriel Vintage.
Vesterbrogade 177 , 1800 Frederiksberg C.
København.
Web-site : www.k-co.dk  
 

Ingen kommentarer: