tirsdag den 14. maj 2013

Bare købt med hjertet...

Jeg købte en gang sidste år en gammel 1800 tals skænk
i original turkis farve og skøn patina , uden overhovedet
at have noget sted den kunne stå.
Men jeg var bare vild med patina´en og farven , så
den blev sat ude i gården i sommerhuset ,
indtil der kunne findes plads til den et eller andet sted.

Nu  er sommeren så kommet og sommerhuset igen
åbnet op for sæsonen.
Nu var tiden kommet til at få den turkise skænk ind i huset ,
som ikke er ret stort og efterhånden fyldt meget godt
ud med møbler , men med lidt snilde lykkes det at få
plads til den i stuen.

 
 
I dag er jeg super glad for jeg bare fulgte mit hjerte og
købte den på stedet.
Og så passer den perfekt i selskab med lidt Fransk "industri" ,
gammel Fransk Jielde lampe fra 50érne og et gammelt
Tolix bord med stole i råt afpudset metal.
Et miks jeg elsker !!!

 
 
 

 Årets indendørs projekter er nu færdige og tiden skal
så vidt muligt bare nydes udendørs...


 

Alle Foto & Styling : Bjørn Stiler - K&Co. www.k-co.dk
__________________________________________________________
 

 
 Fransk Antik & Industriel Vintage.
Vesterbrogade 177 , 1800 Frederiksberg C.
København.
Web-Site : www.k-co.dk
 

Ingen kommentarer: